środa, 18 września 2013

Prolog



To było niesamowite, mam na myśli tą zamianę. Zmieniła wszystko. Nic już nie będzie jak dawniej. Zniszczyła przyjaźń, zaufanie, sprawiła, że wszyscy cierpieliśmy. Nie mogę jednak mówić o samych złych stronach, ponieważ dobre też były. Ta zamiana nie była najlepszym pomysłem, ale po wszystkich najgorszych zachodach nastało słońce- stałam się najszczęśliwszą osobą na świecie u boku mego wspaniałego chłopaka. Może to egoistyczne, ale niczego nie żałuję. N-I-C-Z-E-G-O.

***
Jeśli przeczytałeś, zostaw komentarz :) 

5 komentarzy:

  1. Prolog krótki, więc mój komentarz będzie naprawdę ograniczony :P
    Jak na razie nie mam zdania co do bloga, ponieważ dużo nie wnioskuję z prologu, co nie znaczy, że mnie nie zaciekawił. Jestem ciekawa co będzie w pierwszym rozdziale i czekam na niego :)
    Pozdrawiam i życze weny :) @ravebiebs x

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog- Wgl nie jest napisany tak jak powinien i jest zbyt krotki dlatego sie tu nie wypisze. Mozna powiedziec ze mnie to zaciekawilo. Czekam na rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog- Wgl nie jest napisany tak jak powinien i jest zbyt krotki dlatego sie tu nie wypisze. Mozna powiedziec ze mnie to zaciekawilo. Czekam na rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  4. może być fajnie, dodawaj rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się zapowiada czekam na rozdział :) i mam nadzieje że lukniesz do mojego bloga który pisze z Przyjaciółką bestrongerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń